Saturday, January 1, 2011

RAMAH MESRA BERSAMA PETUGAS KILANG SAWIT..


Kadangkala dalam kesibukan urusan yang semakin bertambah,golongan petugas yang juga berperanan penting dalam memastikan peneroka mendapat pendapatan yang lumayan ekoran kenaikan harga sawit hampir tersisih dan dilupakan.Mereka ini juga sebahagian daripada masyarakat dan juga pengundi yang turut sama memainkan peranan dalam memastikan kemenangan semasa pilihanraya...

Justeru,satu majlis ramah mesra telah dianjur bagi bertemu sendiri dan bertanya khabar mereka.Program ini telah berlangsung di perkarangan kilang sawit Keratong 3.Turut hadir adalah pegawai operasi,pengurus,kakitangan serta ahli keluarga warga kilang tersebut.

YB Dato'Haji Mohamad Sahfri Ab Aziz,dalam ucapannya menyeru para petugas supaya mempertingkat daya kecekapan bekerja yang akhirnya akan dapat menjadikan kilang sawit Keratong 3 sebagai salah satu kilang yang terbaik di Malaysia.

Beliau juga telah meluluskan peruntukan ADUN kepada kelab kebajikan pekerja kilang tersebut dalam usaha mempelbagai aktiviti yang telah disusun pada masa akan datang..

No comments: