Sunday, February 20, 2011

SEHARI DI KAWASAN...JUMPA DAN CUBA SELESAI..

Sepanjang hujung minggu ini telah disusun 3 program sehari suntuk di kawasan.Seboleh mungkin bertemu seberapa ramai anggota masyarakat untuk mendengar sendiri masalah yang dihadapi selain bersama-sama meraikan program yang telah diatur..

Bermula dengan menghadiri sambutan Maulidurrasul di Desa Keratong Indah yang majoriti penghuninya adalah golongan muda FELDA dan antara masalah yang dikemukakan adalah masalah pembinaan surau di kariah mereka.

Seterusnya ke Karnival Sukan Tahunan SK Keratong Dua di mana beliau sendiri turut mengambil bahagian dalam acara sukaneka disamping menyampaikan hadiah kepada para pemenang.

Program seterusnya adalah ke Kampung Rekoh di mana Program Khidmat Komuniti oleh 240 pelatih PLKN yang bergotong-royong membersihkan kawasan kampung yang teruk dilanda banjir baru-baru ini..Bantuan berupa barangan makanan juga telah disalurkan yang mana kali ini adalah sumbangan Yayasan FELDA Pahang Selatan.Terimakasih kepada semua pihak yang telah menyumbang..Berat sama dipikul..

2 comments:

Dr backpacker said...

bangga dapat adun macam Dato'..berterusan usaha membela rakyat..

Dr backpacker said...

please follow my blog Dato'
http://jurnalusahawan.blogspot.com