Sunday, February 6, 2011

KONVOI PENGHANTARAN BANTUAN BANJIR...KG JUBAU@LANGKAP..


Konvoi kali ini adalah di antara yang paling mencabar kerana menghadapi laluan sukar,jambatan terputus,laluan dinaiki air dan jalan terputus.Namun berkat kerjasama semua rakan,rintangan ini berjaya diharungi dan dapat sampai ke lokasi dengan selamat.
Kerjasama daripada pihak Jabatan Kebajikan Masyarakat,Bomba danPenyelamat serta Skuad Sukarelawan Pemuda ternyata memberikan semangat jitu demi memastikan bantuan dapat diagihkan kepada masyarakat orang asli yang tinggal jauh di pedalaman..

Ternyata kehadiran konvoi mengunjungi masyarakat OA ini disambut dengan gembira kerana mereka ini telah mengalami kesulitan untuk keluar mendapatkan bekalan makanan akibat jalan terputus dan jambatan pula rosak.Keadaan ini amat membahayakan untuk mereka dan bantuan harus disalurkan walau dengan apa cara sekalipun.

Bagi pihak ADUN,ingin merakamkan ucapan terimakasih kepada semua yang telah bersama-sama terlibat dengan misi mencabar kali ini.Pengorbanan semua rakan memberikan semangat kepada pihak ADUN untuk memberikan yang terbaik kepada rakyat yang ternyata amat memerlukan pertolongan.Syabas dan tahniah diucapkan.Jasamu di kenang..

No comments: