Friday, October 1, 2010

SOLAT HAJAT PERDANA..SEMOGA SEGALA USAHA BERJAYA..


Setelah bertungkus lumus membuat persiapan menghadapi peperiksaan,maka usaha yang berbentuk kerohanian juga turut dilakukan bagi memastikan segala langkah yang dilakukan mendapat keberkatan dan membuahlan hasil yang baik.

Bertempat di dewan SMK BANTURA telah diadakan solat hajat perdana bersama calon peperiksaan PMR dan SPM yang mana turut dihadiri oleh penjaga yang sememangnya begitu prihatin dengan perkembangan pencapaian akademik anak-anak mereka.

YB Dato'Mohamad Sahfri Ab Aziz yang turut meluangkan masa ke program ini telah memimpin pogram tersebut di samping menyampaikan tazkirah ringkas agar para pelajar berusaha gigih di samping berdoa agar segala usaha yang dilakukan membuahkan hasil yang cemerlang.

Para penjaga yang ditemui melahirkan rasa bangga dan gembira atas kehadiran YB ADUN yang ternyata memberikan suntikan semangat kepada anak-anak mereka untuk terus berusaha gigih..

Semoga hubungan ibubapa keluarga dan masyarakat bersama pihak pengurusan sekolah akan terus kukuh terjalin ke arah mencapai kejayaan yang lebih gemilang..

No comments: