Saturday, August 21, 2010

PEMIMPIN...JANJI DIKOTA..PENYERAHAN DUIT RAYA..


Sepert biasa,saban tahun FELDA akan memberikan saguhati duit raya kepada semua peneroka...samada yang masih setia bersama FELDA atau mengusahakan ladang secara individu..Berkenaan dengan perkara tersebut,di majlis Rahmat Justify FullRamadhan yang di anjurkan oleh SERANTA Felda yang diadakan diFelda Keratong 7,maka penyerahan cek kepada ketua-ketua peneroka telah dilaksanakan..Selain itu juga diadakan penyerahan sumbangan kepada semua masjid dan surau di kawasan tersebut.
Turut hadir kemajlis bersama rakyat tersebut adalah TYT DSJJ,YB Dato'Mohamad Sahfri Ab Aziz,ADUN Bukit Ibam serta pemimpin masyarakat yang lain..
Rata-rata masyarakat yang ditemui menyatakan rasa kesyukuran kepada Alllah kerana FELDA masih lagi begitu prihatin ke atas kebajikan para peneroka dan tidaklah bangkrap sebagaimana yang ditohmah oleh pihak yang tidak bertanggungjawab.
Semoga dengan sumbangan duit raya yang diterima itu nanti akan dapat meringankan bebanan kewangan para peneroka secara keseluruhannya..

2 comments:

udanggalah said...

Salam..Kalau Felda bankrap mana datangnya duit raya tu.Mazlan Aliman yang bankrap idea.Dasar anak peneroka yang tak sedar diri...Kecik-kecik tak nak mampos dah besor menyusahkan orang.

SUARA ORANG MUDA..... said...

salam kembali...yang penting bagi kita dan pihak2 berkenaan perlulah memberikan penerangan yang sejelas2nya bagi menangkis dakyah,niat jahat dan politik sempit pihak yang tidak bertanggungjawab ini..